Sailing στον παράδεισο: Από τους Παξούς στους μαγευτικούς Αντίπαξους

Οι Παξοί-Αντίπαξοι είναι μία εκδρομή που θα σου μείνει αξέχαστη. Τα τοπία θυμίζουν πίνακα ζωγραφικής, έναν παράδεισο που όσοι επισκέπτονται θα θυμούνται για πάντα. Ένα βράδυ κάνοντας μία βόλτα στο κέντρο των Συβότων, είδαμε σε πολλά τουριστικά γραφεία να οργανώνουν ημερήσιες εκδρομές με ιστιοπλοϊκά προς Παξούς-Αντίπαξους. Σταθήκαμε πολύ τυχεροί και μπορέσαμε να βρούμε 2 θέσεις για την εκδρομή, την επόμενη μέρα το πρωί με μόλις 50 ευρώ το άτομο. Χρειάστηκε να προμηθευτούμε κάποια φαγώσιμα γιατί μόνο νερό και αναψυκτικά διέθετε το σκάφος. Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε την επόμενη μέρα το πρωί, γύρω στις 08.30, 8 άτομα, άγνωστα μεταξύ μας, με προορισμό τους Παξούς-Αντίπαξους. Η αλήθεια ότι είναι ενώ με άτομα αυτά υπήρχε μεγάλη διαφορά ηλικίας, ταιριάξαμε πολύ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η θάλασσα ήταν υπέροχη και ήρεμη, κι έτσι δεν καταλάβαμε πότε πέρασαν 2 ώρες και βρεθήκαμε στο λιμάνι των Παξών.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Αυτό που θυμόμαστε και μας έκανε τρομερή εντύπωση ήταν τα πεντακάθαρα πράσινα νερά στο λιμάνι. Αφού αποβιβαστήκαμε μας άφησε ο καπετάνιος 1 ώρα περίπου να γυρίσουμε το νησί και να φάμε πρωινό, προτού ξεκινήσουμε για τους Αντίπαξους και τη φημισμένη παραλία, Βουτούμι.

Στους Παξούς αυτό που θυμάμαι ήταν τα στενά γραφικά σοκάκια με τα όμορφα σπίτια και τα μαγαζάκια με τα τοπικά προϊόντα και τα είδη ρουχισμού.

Αφού απολαύσαμε το πρωινό μας σε ένα πολύ ωραίο καφέ μπροστά στο λιμανάκι των Παξών ήρθε η ώρα να επιβιβαστούμε στο σκάφος για την παραλία, Βουτούμι. Η διαδρομή διήρκησε περίπου μία ώρα και μόλις φτάσαμε αυτό που αντικρίσαμε δεν περιγράφεται με λόγια. Ήταν κάτι εξωτικό που μόνο σε πίνακες ζωγραφικής συναντάς. Στο σημείο που αράξαμε ήταν και άλλα σκάφη αναψυχής. Αφού κάναμε τις βουτιές μας, κολυμπήσαμε γύρω στα 50 μέτρα για να φτάσουμε έξω στην παραλία. Σε αυτήν την απόσταση μέχρι την ακτή, οι αποχρώσεις της θάλασσας ήταν σαν από πίνακα με όλα τα χρώματα του γαλάζιου και τιρκουάζ.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Φτάνοντας στην ακτή, είπαμε πως εδώ θα μπορούσαμε να μείνουμε για όλη μας τη ζωή. Γύρω γύρω πράσινο, βότσαλο και μία από τις 5 πιο φημισμένες παραλίες του κόσμου. Αφού απολαύσαμε την παραλία για 2 ώρες, δυστυχώς έπρεπε να επιστρέψουμε στο σκάφος.

Αποφασίσαμε να γυρίσουμε στο λιμανάκι των Παξών για το μεσημεριανό μας φαγητό. Οι επιλογές ήταν αρκετές για φαγητό. Από ψαροταβέρνες μέχρι και σουβλατζίδικα. Ήταν ήδη 6 το απόγευμα κι έπρεπε να γυρίσουμε στα Σύβοτα. Ο δρόμος της επιστροφής είχε λίγα κύματα. Φτάνοντας στο λιμάνι των Συβότων, ήμασταν τόσο γεμάτοι από αυτό το ταξίδι που σίγουρα θα το προτείναμε ανεπιφύλακτα».

Φωτογραφίες: Κίμων Σαράιχα

Instagram: @kimonsharaiha

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.