Το travelgirl.gr στην Καβάλα: 3 μέρες στο Μόντε Κάρλο της Β. Ελλάδας

Από τότε που έχασα τη μητέρα μου είχα ορκιστεί ότι δεν θα ξαναγυρνούσα στη γενέτειρά μου. Ποτέ όμως δεν πρέπει να δίνεις όρκους γιατί η ζωή και η μοίρα έχει άλλα σχέδια για σένα. Εγώ λοιπόν λόγω του ότι θα βαφτίσω το μωρό της παιδικής μου φίλης, Βαλεντίνης, δε γινόταν να μην είμαι στη γέννα, όπου είχε προγραμματιστεί για τις 16 Μαρτίου. Με ένα ελαφρύ μούδιασμα αλλά ταυτόχρονα και προσμονή ετοίμασα τα πράγματά μου και ξεκίνησα το ταξίδι μου στο Μόντε Κάρλο της Ελλάδας.

1η μέρα: Αναχώρηση από τα ΚΤΕΛ Κηφισού

Στις 08.15 είχα ήδη φτάσει στο ΚΤΕΛ και 08.30 ξεκινήσαμε για το πολύωρο ταξίδι. Ο καιρός ήταν υπέροχος, τα πούλμαν αρκετά άνετα και σε περίπου 8 ώρες είχα φτάσει στην Καβάλα.

Άφιξη στο ΚΤΕΛ Καβάλας και στο ξενοδοχείο Galaxy

17.00. Εκεί με περίμενε η νονά μου, η αδελφή της μητέρας μου, και πήγαμε προς το ξενοδοχείο Galaxy με την απίστευτη θέα στο λιμάνι και στην παλιά πόλη. Το προσωπικό με υποδέχθηκε με ευγένεια και κατευθείαν κατευθύνθηκα στο δωμάτιό μου στον 4ο όροφο. Το πρώτο πράγμα που ήθελα να δω ήταν η μαγική θέα που σου κόβει την ανάσα.

Το γαλάζιο σε όλες τις αποχρώσεις του, ο ήλιος έλαμπε αν και ήταν 17.30 και απέναντι αχνοφαινόταν το πανέμορφο νησί της Θάσου. Αφού λοιπόν έκανα ένα ντους ετοιμάστηκα για τη βόλτα μου στην πόλη.

Βόλτα στο κέντρο της Καβάλας

Η πρώτη στάση που κάναμε με τη νονά μου ήταν στο καφέ του Γιώργου Μονιού, το The Hub που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το ξενοδοχείο. Εκεί συνάντησα την ξαδέλφη μου, Αναστασία κι άλλους φίλους όπου απολαύσαμε τα καταπληκτικά ροφήματα. Η ώρα πήγε 20,00. Με φίλους και με τη νονά μου πήγαμε να φάμε φαλάφελ στο Μπείτε Φάτε στην Ομόνοια.

Το περιβάλλον φιλόξενο, το servise αρκετά καλό και το φαγητό πεντανόστιμο.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Μπορεί η κούραση να ήταν μεγάλη όμως δε θα μπορούσα να μην δεν πιω κι ένα ποτό στο φημισμένο 18, με τον κουμπάρο μου, Ορέστη Νικολαίδη, που σε λίγες ώρες θα γινόταν πατέρας! Η Καβάλα είναι αλήθεια έμεινε όπως την είχα αφήσει. Τις καθημερινές τα βράδια τα μαγαζια δεν έχουν πολύ κόσμο με αποτέλεσμα να κλείνουν νωρίς. Περίπου στις 02.30 κοιμήθηκα και νωρίς το πρωί ξύπνησα για τη γέννα!

Διαβάστε περισσότερα: Το travelgirl.gr στην Καβάλα: Η γέννηση του βαφτισιμιού της και η επιστροφή στην πόλη που γεννήθηκε

2η μέρα

Ξυπνητήρι στις 08.00 και φυσικά πρωινό στο Galaxy στον 7ο όροφο που έχεις θέα όλη την Καβάλα, μέσα από τις τζαμαρίες.

Ένα πρωινό που είχε τα πάντα. Από χυμούς καφέδες, μέχρι τουρσί και αντζούγιες! Εγώ είμαι κλασική στις γεύσεις και προτίμησα να φάω την ομελέτα μου, με φρυγανιές, τον φυσικό χυμό μου, κομπόστα και ρυζόγαλο που λατρεύω.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Στις 08.30 καλωσορίσαμε τον μπέμπη! Τον Μάριό μας. Αφού καθήσαμε λίγες ώρες στο μαιευτήριο ξεκίνησα την βόλτα μου στην πόλη παρέα με την αδελφή της Βαλεντίνης, τη Μαρία. Στο κέντρο της πόλης, μπορείς να βρεις τα πάντα. Στέκια για γρήγορο φαγητό, ουζερί, καφέ, κρεπερί, καφετέριες. Εμείς θέλαμε να τσιμπήσουμε κάτι και πήγαμε σε έναν από τους υπέροχους πεζόδρομους της Καβάλας, στη Φιλελλήνων στο Dailys. Ο ιδιοκτήτης του μας πρόσφερε σαντουιτσάκια με σολωμό , μοτσαρέλα και ντομάτα και ήπιαμε και από μία παγωμένη μπύρα!

Επιστροφή στην κλινική και στο μπέμπη μας! Η ώρα είχε περάσει για τα καλά και με τον κουμπάρο μου, τον κολλητό του και τη νονά μου πήγαμε για θαλασσινά σε ένα από τα ταβερνάκια στον Αγιο Νικόλαο όπου είναι στέκι κυρίως φοιτητών. Ήπιαμε το ουζάκι μας και γιορτάσαμε τον ερχομό του Μάριού μας!

3η μέρα

Το ξύπνημα ήταν δύσκολο αλλά κατάφερα να σηκωθώ από το κρεβάτι στις 10 το πρωί! Ετοιμάστηκα και αφού πέρασα να δω τον μικρό και την κολλητή μου, ξεκίνησα το οδοιπορικό μου στην παλιά πόλη. Μπορεί ο καιρός να μην ευνοούσε όμως έβαλα τα αθλητικά μου και ξεκίνησα για βόλτα στο Κάστρο, στην Παναγία και στο Φάρο. Η παλιά πόλη είναι πανέμορφη ό,τι καιρό και να κάνει. Τα παλιά σπίτια, τα μαγαζάκια, οι ταβέρνες και η μαγική θέα σε κάνουν να νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε νησί.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Διαβάστε επίσης: Το travelgirl.gr σε ξεναγεί στο σπίτι του Μωχάμετ Αλί στην Καβάλα (video)

Αφού απόλαυσα τη βόλτα μου στα αγαπημένα μου μέρη, κατηφόρισα προς το κέντρο της Καβάλας και την Ομόνοια που ειναι ο κεντρικός δρόμος των καταστημάτων. Εκεί συνάντησα τους θείους μου και την ξαδέλφη μου στο Ζαχαροπλαστείο Φέσσα που έζησα όλα τα παιδικά μου χρόνια καθώς ανήκε στην οικογένεια της μητέρας μου. Οι κουραμπιέδες είναι φημισμένοι όπως και τα τουρέκια και φυσικά τα γλυκά του!

Αφού τους έδωσα από ένα φιλί, σειρά είχε το Zen Relax όπου οι ιδιοκτήτες του, με περίμεναν. Εκεί μπορεί να κάνει κανείς spa αλλά και σολάριουμ.

Ο Νάσος μου γέμισε δύο μεγάλες σακούλες με τα υπέροχα προιόντα του και κατευθύνθηκα πάλι προς την κλινική για να δω το βαφιστίρι μου! Το απογευματάκι βρέθηκα τυχαία με τους φίλους του αδελφού μου, τον Πάνο και στην Στεφανία όπου έτρωγαν ήδη στο Ψαράκι, στο Λιμάνι της Καβάλας όπου με περίμενε ο ιδιοκτήτης του, Δημήτρης Λυμπεράκης για να μου κάνει το τραπέζι. Όλα ήταν πολύ ωραία. Από τα ορεκτικά μέχρι τα γλυκά που ήρθαν στο τέλος. Η θέα απλά μαγική. Νομίζω ότι είναι το καλύτερο μαγαζί αυτήν την στιγμή στην Καβάλα που μπορεί να βρεις τα πάντα. Απο καλό φαγητό μέχρι φιλικό περιβάλλον.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Το βράδυ είχαμε συνεννοηθεί με τον κουμπάρο μου και τη νονά μου να πάμε για φαγητό καθώς θα ήταν το τελευταίο βράδυ μου στην Καβάλα. Πήγαμε πάλι στον Άγιο Νικόλαο και στο ταβερνάκι “Γοργόνες και Μάγκες” για να τσιμπήσουμε τα θαλασσινά μας.

4η μέρα

Εγερτήριο από τις 7 καθώς πριν την επιστροφή μου στην Αθήνα ήθελα να δω για τελευταία φορά την κολλητή μου. Της έδωσα ένα μεγάλο φιλί και στις 9 παρά δέκα το λεωφορείο αναχώρησε. Ο καιρός ήταν βροχερός κι εγώ έφυγα με ανάμεικτα συναισθήματα.

Εις το επανιδείν!

ΥΓ Ευχαριστώ θερμά το ξενοδοχείο Galaxy Hotel για την φιλοξενία του αυτές τις μέρες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.