Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το fashion event της “MIEL – Curated Second Hand & New Drops”, στο οποίο έδωσαν το “παρών” πλήθος επώνυμων καλεσμένων, fashion influencers, instagramers και bloggers από τον χώρο της μόδας, καθώς και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού, καλλιτεχνικού και δημοσιογραφικού χώρου.
Εντυπωσιακό Fashion Statement Event της εταιρείας “MIEL – Curated Second Hand & New Drops”!

Η ατμόσφαιρα ήταν δυναμική και stylish, με τους παρευρισκόμενους να ανακαλύπτουν από κοντά την επιμελημένη αισθητική του brand, τις μοναδικές curated επιλογές και τη φιλοσοφία που έχει ήδη δημιουργήσει η εταιρεία “MIEL”.

Το “MIEL – Curated Second Hand & New Drops”, η online boutique που έχει ήδη ξεχωρίσει για τη μινιμαλιστική αισθητική και το premium curation της, παρουσίασε μέσα από το event τη φιλοσοφία και την ταυτότητά του. Το brand, με επιλεγμένα second-hand και σχεδόν καινούργια items από γνωστά labels, αναδεικνύει τη σημασία της προσιτής αλλά ποιοτικής μόδας, καλύπτοντας το κενό ανάμεσα στη sustainable προσέγγιση και τη σύγχρονη αισθητική. Η επιμελημένη επιλογή των κομματιών και τα limited seasonal κομμάτια αποδεικνύουν τον premium χαρακτήρα του brand “MIEL”, το οποίο λειτουργεί ως fashion destination για όσους αναζητούν μοναδικά, statement και διαχρονικά items.

Πίσω από το brand βρίσκεται η Μαρκέλλα Φωτουλάκη, δημιουργός με background στη μόδα και ισχυρό αισθητικό αποτύπωμα. Με την “MIEL”, η Μαρκέλλα Φωτουλάκη έχει χτίσει μια boutique διαφορετική από τα συνηθισμένα: έναν χώρο όπου κάθε επιλογή έχει σκοπό, ιστορία και λόγο ύπαρξης.

Το brand δίνει νέα διάσταση στο second-hand, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να είναι premium, μοντέρνο και απολύτως in fashion, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει ενεργά μια πιο συνειδητή και υπεύθυνη καταναλωτική προσέγγιση.

Το “MIEL” προσφέρει στο κοινό online πρόσβαση σε μοναδικά κομμάτια μέσα από το mielshop.gr , ενώ παράλληλα έχει παρουσία σε pop-up events και fashion δράσεις. Με ισχυρή αισθητική και ταυτότητα χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα, το brand εξελίσσεται δυναμικά, προσκαλώντας το κοινό να ανακαλύψει έναν νέο τρόπο να αγαπά και να επιλέγει τη μόδα.
