Το travelgirl.gr κάνει βουτιές στην παραλία του Μυλοπόταμου στην Τσαγκαράδα και σας δείχνει το βίντεο!

Μία από τις πιο φημισμένες παραλίες του Πηλίου είναι ο Μυλοπόταμος. Ξένοι και Έλληνες τουρίστες που έχουν κάνει τις διακοπές τους στο Πήλιο, πέρασαν από την ξακουστή παραλία για να κάνουν τη βουτιά τους.

Φωτο: (Γιάννης Ζάχαρης)

Εμείς λοιπόν μετά τον Αι-Γιώργη Νηλείας κι αφού κάναμε το οδοιπορικό μας στα γύρω χωριά (σε λίγες ημέρες θα τα απολαύσετε μέσα από το travelgirl.gr), επισκεφθήκαμε την Τσαγκαράδα. Ο καιρός ήταν υπέροχος και όπως ήταν φυσικό πήγαμε για μπάνιο στον Μυλοπόταμο.

Το τοπίο από ψηλά είναι απλά μοναδικό.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Παρκάραμε το αυτοκίνητό μας και κατεβήκαμε το μονοπάτι που οδηγούσε στην μαγευτική παραλία με τα βαθιά κρυστάλλινα νερά και τους βράχους να την περιτριγυρίζουν. Ο κόσμος ήταν πολύς όμως λόγω του ότι πήγαμε στις 4 το απόγευμα καταφέραμε και βρήκαμε εύκολα ξαπλώστρες και ομπρέλα, που στοίχισαν 10 ευρώ. Ποσό θα έλεγα λογικό για την συγκεκριμένη παραλία.

Άνθρωποι κάθε ηλικίας, ξένοι και Έλληνες, νέοι, οικογενειάρχες, μωρά παιδιά, απολάμβαναν με το παραπάνω τις βουτιές τους στο παραμυθένιο τοπίο.

Το νερό της θάλασσας για μένα προσωπικά ήταν πολύ ζεστό, αλλά για τον αδελφό μου, τον Κίμωνα και τον ξάδελφό μου, τον Γιάννη, ήταν πολύ δροσερό. Βέβαια το ντους που έκαναν μετά ήταν παγωμένο! Καθήσαμε στην παραλία μέχρι τις 7 παρά και ήδη είχε σκοτεινιάσει καθώς τον ήλιο τον κρύβουν οι ψηλοί βράχοι.

Κατά τη γνώμη μου αν θέλεις να πας στην συγκεκριμένη παραλία επέλεξε καλύτερα πρωινή ώρα για να ευχαριστηθείς και τον ήλιο. Από την παραλία φύγαμε σχεδόν τελευταίοι κι αυτή τη φορά από άλλο δρόμο από τα σκαλάκια. Η θέα από κει ήταν μαγική.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Σε λίγες ημέρες θα έχετε τη δυνατότητα να απολαύσετε και video με την gopro! #staytuned

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.