Δύο μέρες στις Σπέτσες: Το travelgirl.gr σε ξεναγεί στο νησί των αρωμάτων και της Ιστορίας !

Τις Σπέτσες τις έχω επισκεφθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές με σκάφος. Ήθελα όμως εδώ και χρόνια να επισκεφθώ το νησί των αρωμάτων με την ένδοξη ιστορία και να το περπατήσω. Να δω τα παλιά αρχοντικά, το Μουσείο της Μπουμπουλίνας, τις Σχολές, τις παραλίες, και πολλά άλλα που θα δείτε παρακάτω.

Δευτέρα 28 Μαίου

Αναχώρηση από το Λιμάνι του Πειραιά και άφιξη στο νησί και στο ξενοδοχείο Orloff Resort

Είχα πολύ καιρό να ξυπνήσω στις 6 το πρωί. Κι όμως παρότι είχα κοιμηθεί ελάχιστα, ήμουν πολύ χαρούμενη για αυτό το ταξίδι. Γύρω τις 07.30 ήμουν στο Λιμάνι του Πειραιά και στις 08.00 αναχώρησα για τις Σπέτσες. Το ταξίδι ήταν υπέροχο και εγώ δεν σταμάτησα ούτε λεπτό να χαζεύω τη θάλασσα. Αφού κάναμε αρκετές στάσεις, περίπου στις 11 παρά ήμουν στο νησί. Το βαν του ξενοδοχείο Orlof Resort με περίμενε για την μετάβασή μου στο ξενοδοχείο. Με το που άνοιξα την λευκή πόρτα η πρώτη εικόνα που αντίκρισα ήταν η πισίνα και γύρω γύρω λουλούδια. Λόγω του ότι το δωμάτιό μου θα ήταν έτοιμο στις 12, ξέκλεψα λίγο χρόνο για να κάνω μία βουτιά!

Βόλτα στη Ντάπια και ξενάγηση την Αναργύρειο και Κοργιανέλειο Σχολή

Μόλις το δωμάτιο ήταν έτοιμο, ανέβηκα να αλλάξω για να κατεβω στη Ντάπια όπου είχα δώσει ραντεβού με φίλους μου από το νησί. Αφού ήπιαμε ένα καφέ και οργανωθήκαμε για τα μέρη που θα επισκεπτόμουν, ξεκίνησα να συναντήσω τον Γιώργο Κωστελένο που είχε αποφοιτήσει από την Αναργύρειο και Κοργιαλένειο Σχολή, ένα σημαντικό σχολείο του 20ου αιώνα και ιδρυτές της ήταν οι εθνικοί ευεργέτες και δωρητές, Σωτήριος Ανάργυρος και Μαρίνος Κοργιαλένης.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Ήταν πρότυπο δημόσιο σχολείο και υποδειγματικό οικοτροφείο ενώ σήμερα κάποιοι χώροι χρησιμοποιούνται για συνέδρια. Ο κύριος Γιώργος με υποδέχθηκε με χαρά και μου έδωσε τη δυνατότητα να μπούμε σε κτίρια του σχολείου και να μάθω κάποια βασικά πράγματα. Με ξενάγησε σε αίθουσες ενώ μου έδειξε παλιές φωτογραφίες και χώρους που γίνονταν οι διδασκαλίες.

Αφού έφυγα από κει και γυρίσαμε πάλι στην Ντάπια θέλησα να  περπατήσω μέχρι το παλιό λιμάνι, δίπλα στη θάλασσα. Η διαδρομή με τα πόδια είναι υπέροχη. Άμαξες πηγαίνουν κι έρχονται και αυτό που ακούς είναι το κύμα της θάλασσας. Δεν σταματώ να τραβώ φωτογραφίες…

Μουράγιο: Ο σεφ Ντίνος Βιγκλιάρης μου δείχνει την συνταγή από το ψάρι αλά σπετσιώτα

Λίγα λεπτά αργότερα είχα φτάσει με την παρέα μου στο Μουράγιο για να συναντήσω τον ιδιοκτήτη του, Μανώλη Σύρμα ο οποίος μας είχε ετοιμάσει να φάμε! Ουζάκι δίπλα στη θάλασσα, ψαράκι και γύρω γύρω το τοπίο σε έκανε  να νιώθεις την απόλυτη ηρεμία.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Περίμενα τον σεφ με τον οποίο και θα κάναμε την συνταγή ψάρι αλά σπετσιώτα! Το απόλυτο παραδοσιακό πιάτο που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις.

Διαβάστε επίσης: Το καλύτερο κλασικό μπουτίκ ξενοδοχείο είναι ελληνικό κι έχει ιστορία 100 χρόνων!

Το travelgirl.gr μαθαίνει να οδηγεί ηλεκτρικό ποδήλατο!

Στις Σπέτσες δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα στους δρόμους. Θα δεις πολλά ποδήλατα και μηχανάκια. Όλοι όμως μου είπαν ότι εδώ κι ένα χρόνο το ηλεκτρικό ποδήλατο κάνει τη διαφορά γι’ αυτό κι επισκέφθηκα τον κύριο Νίκο στην Κουνουπίτσα για να μου εξηγήσει τι ακριβώς είναι και ποια η διαφορά του με το κανονικό ποδήλατο! Όσο για το αν έκανα κι εγώ; Δείτε το βίντεο!

Εστιατόριο Ορλώφ: Μία νύχτα με πανσέληνo στην καλύτερη βεράντα του νησιού

Η ώρα είχε περάσει και στις 20.00 είχα ραντεβού σε ένα απίστευτο μέρος για να συναντήσω τον άνθρωπο που φρόντισε την άψογη διαμονή μου στο ξενοδοχείο του, τον Χρήστο Ορλώφ. Το εστιατόριό του έχει θέα μαγική.Ήμασταν τυχεροί καθώς είχε πανσέληνο και όσο έπεφτε το σούρουπο, η θάλασσα έπαιρνε το χρώμα του φεγγαριού.

Καθώς μιλούσε για το νησί του με μάγεψε από την περιγραφή του και κανονίσαμε την επόμενη μέρα συνέντευξη. Το τραπέζι την ώρα που μιλούσαμε είχε γεμίσει από πιάτα με θαλασσινά. Εγώ προτίμησα να φάω ένα ιδιαίτερο πιάτο. Ταλιατέλες με αυγοτάραχο και αχινό. Οι υπόλοιποι παρήγγειλαν κριθαρώτο γαρίδας (το οποίο φυσικά δοκίμασα κι ήταν εξίσου ωραίο με το δικό μου) και μία σαλάτα πράσινη με σταφύλια!

2η μέρα στις Σπέτσες

Πρωινό στο ξενοδοχείο

Τι καλύτερο από το να είσαι στο νησί, να ξυπνάς πολύ πρωί και να τρως πρωινό δίπλα στην πισίνα υπο τους ήχους της φύσης. Καθώς έτρωγα, κοιτούσα γύρω μου τη φύση. Τα μοσχοβιλιστά λουλούδια, τα πουλάκια να κελαηδούν. Πράγματι η ζωή στο νησί δεν συγκρίνεται με τίποτα με αυτήν της πόλης!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Βόλτα στα παραδοσιακά αρχοντικά των Σπετσών

Η ώρα είχε ήδη περάσει κι είχε πάει 08.30. Ξεκίνησα τη βόλτα μου απ το ξενοδοχείο προς την Ντάπια. Καθώς περπατούσα στα σοκάκια του νησιού δεν ήξερα πού να πρωτοκοιτάξω. Οι Σπέτσες φημίζονται για τα αρχοντικά τους. Οι μοναδικές πόρτες με τις βουκαμβίλιες, και η άριστη αρχιτεκτονικη τους τα κάνουν να ξεχωρίζουν. Εντύπωση μου προσκαλεί μία πόρτα και εκείνη την ώρα η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μου ψιθυρίζει στο αυτί ότι την έφερε από το πατρικό της που βρισκόταν στα Γιαννιτσά.

Πολύχρωμες πόρτες και λουλούδια παντού. Το μυαλό μου είχε αδειάσει από τις σκέψεις και χαιρόμουν την στιγμή αυτή που έκανα ένα ταξίδι στο παρελθόν.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Δεν κατάλαβα για πότε έφτασα στο ζαχαροπλαστείο Vanilia όπου εκεί τα κορίτσια θα μου έδειχναν στο εργαστήρι πώς φτιάχνονται τα ξακουστά σπετσιώτικα αμυγδαλωτά.

Vanilia: Το travelgirl.gr μπήκε στο εργαστήρι του ζαχαροπλαστείου κι έμαθε πώς γίνονται τα φημισμένα αμυγδαλωτά των Σπετσών

Η  Σοφία Σύρμα και η Ζέφη Ευαγόρα θα μου μιλούσαν για τα φημισμένα αμυγδαλωτά των Σπετσών όπου Έλληνες και ξένοι επισκέπτες τρελαίνονται με τη γεύση τους! Η Σοφία μου είπε την ιστορία τους ενώ η Ζέφη μου έδειξε τα υλικά της συνταγής.

Αφού τα κορίτσια μου έδωσαν πολλά κουτιά από τα αμυγδαλωτά για να πάρω μαζί μου, στην συνέχεια πήγα στην ξενάγηση του μουσείου της Μπουμπουλίνας.

Το travelgirl.gr σε ξεναγεί στο Μουσείο της Μπουμπουλίνας

Η ώρα είχε πάει 11.15 και είχα καθήσει στις καρέκλες έξω απ΄το Μουσείο όπου η κυρία που θα μας έδειχνε το σπίτι μας είπε λίγα λόγια για την ιστορία της. Μετά από λίγα λεπτά μπήκαμε στο σπίτι που έμενε η Μπουμπουλίνα και μάθαμε πολλά σημαντικά πράγματα ενώ είδαμε αντικείμενα εκείνης της εποχής όπως είχαν διασωθεί. Σας εξασφάλισα όλην την ξενάγηση στο παρακάτω βίντεο που είμαι σίγουρη ότι θα σας ταξιδέψει πίσω στο χρόνο.

Φωτογραφίες:

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Το travelgirl.gr κάνει το γύρο του νησιού κι ανακαλύπτει τις πανέμορφες παραλίες του

Αφού τελείωσε η ξενάγηση στο Μουσείο ο Μιχάλης Κοκοράκης, φωτογράφος στο επάγγελμα, είχε αναλάβει να μου κάνει το γύρο του νησιού με το μηχανάκι και να δω τις παραλίες του νησιού και το δάσος. Η Ζωγεριά, η Αγία Παρασκευή, οι Άγιοι Ανάργυροι, ο Κουζινός και η Αγία Μαρίνα είναι τα μαγικά μέρη που πρέπει να επισκεφθούν όσοι έρχονται στο νησί. Το απέραντο γαλάζιο, τα κρυστάλλινα τιρκουάζ νερά και τα ειδυλλιακά τοπία είναι από τα must visit αξιοθέατα. Φυσικά η Σπετσοπούλα είναι αυτή που κλέβει τις εντυπώσεις.

Ο Χρήστος Ορλώφ μιλάει για το νησί του και τα must visit αξιοθέατα

Η ώρα είχε περάσει και πήγα κατευθείαν στο εστιατόριο του Χρήστου Ορλώφ για να μου μιλήσει για το υπέροχο νησί. Από τον τρόπο που μίλαγε γι αυτό, καταλάβαινες τι αγάπη του έχει. Ακόμη κι αν δεν είχες σκεφθεί ποτέ στη ζωή σου να έρθεις εδώ για διακοπές, μόλις τον ακούσεις θα κλείσεις εισιτήριο αμέσως! Οι Σπέτσες είναι οι μυρωδιές… τα βοτσαλωτά…τα καρνάγια…

Το travegirl.gr στα Καρνάγια των Σπετσών

Κάνοντας τη βόλτα μου στο Παλιό Λιμάνι των Σπετσών, θα ανακαλύψει κανείς τα καρνάγια. Πρόκειται για το σημείο όπου παραμένει ζωντανή στο πέρασμα των χρόνων η ναυπηγική παράδοση του αρχοντικού νησιού. Στα καρνάγια συνάντησα τον Παντελή Κορακής ο οποίος μου μίλησε για την κατασκευή κάθε είδους ξύλινου παραδοσιακού σκάφους, από ψαρόβαρκες μέχρι και τρεχαντήρια. Πρόκειται για ένα υπαίθριο “μουσείο” το οποίο αξίζει να επισκεφτείτε για να γνωρίσετε από κοντά τη διαδικασία της κατασκευής των παραδοσιακών σκαφών.

Φωτογραφίες:

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Βόλτα με την άμαξα στη δύση του ήλιου

Ο ήλιος άρχισε να δύει και αυτό που ήθελα ήταν μία βόλτα με τις άμαξες! Αν και από την αρχή ήμουν διστακτική να ανεβώ γιατί θεωρώ ότι τα άλογα ταλαιπωρούνται, ωστόσο συνάντησα τον κύριο Νίκο, αμαξά των Σπετσών και μου μίλησε για τη δουλειά του, τα άλογα αλλά και για τις δυσκολίες του επαγγέλματος.

Ο κύριος Νίκος με άφησε στο Μουράγιο όπου εκεί συνάντησα την κυρία Ελένη, την αρχόντισσα του νησιού.

Ετών 90 με μνήμη τρομερή, μου διηγείται πράγματα από την ιστορία των Σπετσών έτσι όπως γράφτηκε κι όχι έτσι όπως την παρουσιάζουν κάποιοι μέσα από τα βιβλία τους. Ο γιος της, Μανώλης έχει το εστιατόριο, Μουράγιο στο παλιό λιμάνι του νησιού κι εκεί καθήσαμε για ώρες… Μάλιστα κάποια στιγμή μου είπε πώς αντέδρασε όταν κάποιος ήρθε να της δώσει χρήματα για να της αγοράσει το σπίτι!

Δείπνο στο οινομαγειρείον Το Παχνί

Ο κύριος Κώστας και η σύζυγός του, Νίκη έχουν το οινομαγειρείον Το Παχνί. Δίπλα είναι το μποστάνι και είναι αυτό που λέμε από την παραγωγή στην κατανάλωση. Πατάτες γιαχνί, χωριάτικη σαλάτα, γίγαντες (επιτέλους έφαγα μετά από καιρό όσπρια) ήταν μερικά από τα πιάτα που ήρθαν στο τραπέζι.

Γενικά αν θέλεις να φας κρέας στο νησί, πρέπει να επισκεφθείς το Παχνί. Φαγητό χωρίς γλυκό όμως δεν γίνεται γι’ αυτό και κατέφθασαν γλυκά του κουταλιού, περγαμόντο, σταφύλι κ.α Δεν ήξερες ποιο να πρωτοφάς!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Πόσο γρήγορα είχε περάσει η ώρα… Τα μεσάνυχτα με βρήκαν ξαπλωμένη στο κρεβάτι και παρά την κούραση, ένιωθα γεμάτη με θετική ενέργεια. Την επόμενη μέρα φυσικά σειρά είχε ο Πόρος! #staytuned

Ακολουθήστε τη Μαρκέλλα Σαράιχα στα social media

Facebook travelgirl.gr

Instagram  @markellasharaiha  και

@travelgirl.gr

Ευχαριστώ θερμά…

Τον εμπορικό σύλλογο Σπετσών

Τον Δημήτρη Κουλουρά και τον Μάρκο Ράπτη

Τον Χρήστο Ορλώφ για την άψογη φιλοξενία του στο Orloff Resort και το δείπνο στο εστιατόριό του

Τον Σαράντο Ευσταθόπουλο και το peiraias press  για τα εισιτήρια με τη hellenic seaways

Τον κύριο Μανώλη, ιδιοκτήτη του εστιατορίου Μουράγιο

Τη φίλη μου Δώρα Παπαδήμα για τα υπέροχα ρούχα που μου έδωσε να φορέσω από το Spell Γλυφάδα (Μεταξά 39, Τηλ 210 8980297)

Tο Your Way που φροντίζει να έχω υπέροχο μανικιούρ και πεντικιούρ (Ιωάννου Μεταξά 39, Εμπορικό Κέντρο Plaza. 1ος όροφος, τηλ. 210 8941810)

Τα Inglot για το νεσεσέρ των διακοπών με προιόντα μακιγιάζ

Την Βίκη Μοσχονά για τα χειροποίητα σανδάλια της ( Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ)

Τη Μαρία Βιρβίλη (Οπτικά Βιρβίλη) για τα υπέροχα γυαλιά (Αγγέλου Μεταξά 39, Γλυφάδα, τηλ 21 0894 9670 )

Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κυρία Ελένη που τη γνώρισα και με ταξίδεψε στο παρελθόν.

Ραντεβού τον Σεπτέμβριο στην Αρμάτα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.