Ένα 24ωρο με τη Μάρα Δαρμουσλή: “Είμαι άπληστη, θέλω να τα δοκιμάσω όλα στο θέατρο “

Τη Μάρα Δαρμουσλή τη θαύμαζα από την εποχή που έκλεινε μεγάλα συμβόλαια ευρωπαικών εταιριών στο εξωτερικό και το πρόσωπό της φιγούραρε στους ξένους οίκους. Αναμφισβήτητα είναι από τις ωραιότερες Ελληνίδες. Δεν έτυχε να τη γνωρίσω από κοντά όλα αυτά τα χρόνια παρόλο που κινούμασταν στον ίδιο χώρο. Φέτος το καλοκαίρι, κανονίσαμε μέσω του Ιnstagram, αρχίσαμε να επικοινωνούμε και κανονίσαμε να πάμε μαζί στην συναυλία της Lara Fabian. Από την πρώτη στιγμή είχαμε πολύ καλή χημεία και δέσαμε. Τα προγράμματά μας δεν μας επέτρεψαν να ξαναβρεθούμε από κοντά. Πριν λίγες ημέρες λοιπόν αποφασίσαμε να συνδυάσουμε δουλειά, καφέ και να πούμε τα νέα μας. Δώσαμε ραντεβού στο Su Casa στη Γλυφάδα και είπαμε για τη δουλειά της, για την παράσταση, Άστρα να Πάνε αλλά και το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης,  τα προσωπικά της, τον Γιώργο Κιμούλη και τις συμβουλές που τις έδωσε, για το Next Top Model, για το πώς αποφάσισε να γίνει ηθοποιός, πώς είναι το 24ωρο της και ποια σημεία του χαρακτήρα της αγαπάει πολύ! Όσο για το αν θέλει να ξαναγίνει μανούλα για δεύτερη φορά; Έχει βάλει όπως είπε deadline!

29 Οκτώβρη η πρεμιέρα. Θέλω να μου πεις λίγα λόγια για το έργο και γιατί προτείνεις σε κάποιον να έρθει να το δει.

Καταρχήν ειναι μία νεοελληνική κωμωδία των Ρίσβα-Σακαλή, μετρ του είδους, που αφορά σχέσεις ζευγαριών. Σε αυτές τις μέρες που ζούμε με τους ιλιγγιώδεις ρυθμούς με όλο το στρες και τις πιέσεις, είναι μία ωραία ευχάριστη λύση. Λέγεται κωμωδία, αλλά στην πραγματικότητα είναι κωμωδία καταστάσεων. Βλέποντας δηλαδή κάποιους άλλους να υποφέρουν επί σκηνής περισσότερο από σένα! Ο θεατής θα δει ότι κάποιο κομμάτι το έχει ζήσει κι εκείνος ή το ζει.

Λίγα λόγια για το ρόλο σου

Η πρώτη λέξη χαρακτηρίζει πολύ δυνατά κάποιο ρόλο. Η Όλγα λοιπόν βγαίνει στην σκηνή φωνάζοντας “Όχιιιιιιι”. Δύσκολη γυναίκα η Ολγα έχει μάθει να την φροντίζουν και δεν το θέλει εύκολα αλλιώς. Δυστυχώς καταλαβαίνει με το χρόνο ότι τα πράγματα δεν μπορεί να είναι πάντα σε μπισκοτάκια με άρωμα βανίλιας, με φρουρου.

Βρήκες αρχικά δυσκολίες στο ρόλο; Και τι κοινά έχει η Όλγα με τη Μάρα;

Η επιλογη του σκηνοθέτη που με επέλεξε για να υποδυθώ την Όλγα, προφανως ήταν λόγω του δυναμισμού και  μίας γείωσης γενικότερα που έχω σαν γυναίκα. Το ενδιαφέρον σε ρόλους που δεν είναι πολύ μακριά από μας, κάτι σύγχρονο δηλαδή, παρατηρώ στην αρχή τις ομοιότητες αλλά όσο πιο πολύ το σκαλίζω, βλεπω πόσο μακριά είμαι. Βλέπουμε τις αντιφάσεις που έχουμε εμείς ως άνθρωποι. Τώρα πώς συναντιέμαι με την Όλγα; Συναντιέμαι γιατί είμαι μία γυναίκα που όταν θέλει κάτι…το θέλει! Και θα γίνει το πάνω κάτω, προκειμένου να το πετύχει. Πώς δεν συναντιέμαι με την Όλγα; Όταν η Όλγα έχει σχέση με τον άντρα της,με τον Κώστα, που είναι ο Γιώργος Φλωράτος, είναι πιο γυναίκα από ποτέ. Αυτή τη γυναίκα δεν την έχω! Θα μου μάθει μαθήματα θηλυκότητας ο Νίκος Μαγδαληνός! (Γελάει). Του είπα δεν ξέρω αν είμαι καλή στην παράσταση στο τέλος όμως μπορεί να κάνω σχέση! (Γελάει_

Είσαι αναμφισβήτητα μία πολύ ωραία γυναίκα. Θέλω να μου πεις αν αυτό το χάρισμα σε εμπόδισε στο θέατρο ή σου άνοιξε πόρτες

Η αλήθεια είναι ότι στο θέατρο, ξεκινώντας να ασχολούμαι, έμαθα ότι υπάρχουν τύποι γυναικών στη θεατρική σκηνή, καλώς ή κακώς. Άλλο είναι η ενζενί κι άλλο η ντάμα. Εγώ ήμουν ντάμα από τα 17 μου, δηλαδή ξεκινώντας ως μοντέλο. ΜΕ επέλεγαν να διαφημίζω προιόντα που ήταν για πολύ μεγαλύτερες ηλικίες. Τώρα όσον αφορά στο φιζίκ μου, όταν θέλουν μία γυναίκα εντυπωσιακή και όμορφη, μου λένε “εσένα σκεφθήκαμε”. Αυτή είναι η πρώτη εντύπωση. Έτσι είμαι. Δεν είναι ούτε εμπόδιο, είναι και εργαλείο αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Μία γυναίκα εντυπωσιακή και όμορφη δίνει πάτημα σε έναν έμπειρο σκηνοθέτη για να παίξει ρόλο κακού χαρακτήρα. Μία συνεργασία που έκανα, ήταν να υποδυθώ το φάντασμα! Κάτι όμορφο, επίσης ρίχνει τις άμυνες, που μπορεί πιο εύκολα να τρομάξει τον άλλον.

Εγώ σε είδα πρώτη φορά στο θέατρο στις Επικίνδυνες Σχέσεις με τον Γιώργο Κιμούλη. Είσαι από τις τυχερές νέες ηθοποιούς που έπαιξες δίπλα στον Γιώργο Κιμούλη, έναν μεγάλο θεατράνθρωπο. Πώς ήταν η συνεργασία σας και τι συμβουλές κράτησες από εκείνον.

Τα μυστικά της δουλειάς! (Γελάει). Είναι ένας άνθρωπος που είναι επί της ουσίας του θεάτρου διότι ο ηθοποιός συνδυάζει πολλές τέχνες μαζί. Συνδυάζει την τέχνη της υποκριτικής, του λόγου, της μουσικής, των εικαστικών τεχνών, της κινησιολογίας. Πρέπει όλα αυτά να τα βλέπεις επί σκηνής. Ο Γιώργος Κιμούλης είναι αυτό. Ήταν λοιπόν ένας άνθρωπος που από την αρχή ήξερε τι ήθελε. Οπότε και με την εμπειρία που έχει και με την οξυδέρκεια, μπορούσε να σε κατευθύνει αναλόγως. Είναι ένας άνθρωπος από τον οποίο έμαθε παρά πολλά. Το τι έμαθα μπορώ να στο πω εγώ. Ο Γιώργος Κιμούλης αγαπάει τη δουλειά του κι όταν βλέπει ότι απέναντί του έχει έναν άνθρωπο που επίσης αγαπάει τη δουλειά βλέπει τι μπορεί να εκμεταλλευτεί με την καλή έννοια και να τον πάει ένα βήμα παραπέρα. Μίλησε ως πραγματικός τζεντλεμαν , μου φέρθηκε αναλόγως και ένιωσα απόλυτη ασφάλεια. Κι επίσης του δίνω ένα credit. Κάποια στιγμή έκανα μία παρατυπία επί σκηνής, ξέφυγα από την παρτιτούρα, είπα κάτι που δεν υπήρχε στο κείμενο. Για καλή μου τύχη έκανε καλό γκελ και στον κύριο Κιμούλη και στο κοινό και δεν προσβλήθηκε. Το οποίο τον ανεβάζει στα μάτια μου πολλά σκαλοπάτια παραπάνω.

Υπάρχει μία παρεξήγηση αν θα μπορούσα να το πω έτσι, ανάμεσα στο ποιοτικό και εμπορικό θέατρο. Κάποιοι βάζουν ταμπέλες σε αυτό. ΕΣύ βάζεις ή θεωρείς ότι η Τέχνη είναι μία;

Ταμπέλες ασφαλώς και βάζω αλλά οι ταμπέλες και οι χαρακτηρισμοί ίσως διαφέρουν στο τι ακριβώς περιέχουν. Δηλαδή για μένα το ποιοτικό με το εμπορικό μεγάλη διαφορά έχει στο ότι το εμπορικό με την κακή έννοια όπως έχει δυστυχώς εξελιχθεί, δεν είναι το ότι αφορά πολλούς, είναι το ότι γίνεται αρπαχτή για τα χρήματα. Για μένα ποιοτικό θεατρο δεν είναι ντε και καλά βαριά κουλτούρα. Είναι ένα θέατρο που είναι προσεγμένο στο κείμενό του, στα τεχνικά χαρακτηριστκά του, στην υποκριτική σύνθεση των ηθοποιών. Είναι δουλειά και τη βλέπεις.

Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου θεατρικά μετά από 5 χρόνια; Τι ρόλους θα ήθελες να κάνεις ή έχεις ζηλέψει;

Η αλήθεια είναι ότι όσο περισσότερο διαβάζεις τόσοι περισσότεροι ρόλοι περνάνε από μπροστά σου. Και λες πω πω, μακάρι να αξιωθώ και να παίξω κάποια στιγμή αυτό το ρόλο. Σαν χαρακτήρας όμως κι έτσι ήμουν και στο μόντελιγκ, είμαι άπληστη από την άποψη ότι θέλω να τα δοκιμάσω όλα! Από την άλλη όμως δεν έχω αυτήν την επιθετική οργάνωση ώστε να παίξω αυτόν , εκείνον. Είμαι ανοιχτή και δέχομαι πράγματα αναλόγως. Ούτως η άλλως είμαι ηθοποιός θα με πάρουν να παίξω, Παρόλο που έχουμε την ομάδα μας, Από δω και πέρα, η οποία θα συνεχίσει να κάνει κάποιες παραγωγές, δεν είμαι από τις ηθοποιούς που “χτυπάει” για συγκεκριμένο έργο κτλ.

Τηλεόραση σε ενδιαφέρει να κάνεις;

Φυσικά. Το καθημερινό βέβαια έχει γίνει πολύ απαιτητικό πια. Θέλουν πολύ περισσότερο όγκο δουλειάς σε λιγότερο διάστημα με τις λιγότερες απολαβές. Δεν με τρομάζει, το βρίσκω και μεγαλύτερη πρόκληση, καθώς δουλεύω από τα 17 μου.

Πότε σου μπήκε η ιδέα να γίνεις ηθοποιός;

Πριν από το μόντελιγκ έλεγα ότι θέλω να γίνω χορεύτρια. Όταν τελείωσα τις σπουδές μου στο θέατρο και στο σωματικό θέατρο, μου είπε η Φρόσω Κορρού, τώρα πώς νιώθεις που έχεις ολοκληρώσει όλον τον κύκλο σου ως ηθοποιός; Εγώ της είπα ότι πάντα ήθελα να γίνω χορεύτρια. Και μου λέει: Ποιος σου είπε ότι δεν είσαι; Τώρα πώς μου μπήκε η ιδέα; Όταν με επέλεξαν ενώ ήμουν μοντέλο, να παίξω στα Άγρια Παιδιά,  κι εκεί με βοήθησαν τα υπόλοιπα παιδιά στο να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Εν συνεχεία με τον Κοκκινόπουλο, είδα ξαφνικά την τεχνική. Εκεινη την εποχή ήμουν στην εκπομπή “Έχουμε και λέμε”, και είχαμε φιλοξενούμενη τη μία μέρα, την Μάνια Παπαδημητρίου, την άλλην τον Φυντανίδη και λέω προς τη Μάνια θέλω να είμαι! (Γελάει)

Θα σε πάω στο Next Top Model, καθώς έχεις υπάρξει από τα κορυφαία μοντέλα της Ελλάδας και του εξωτερικού και θέλω να μου πεις αν υπάρχει χώρος για νέα μοντέλα να απορροφηθούν στην ελληνική αγορά.

Κι εγώ λίγα χρόνια δούλεψα στην Ελλάδα και μετά έφυγα ευτυχώς, τρέχοντας! Η αλήθεια είναι ότι όταν ένα νέο άτομο στην εποχή που ζούμε αποφασίζει να ασχοληθεί με αυτό το χώρο, καλό θα είναι μην ξεκινάει με την προοπτική αν θα το απορροφήσει εδώ η αγορά. Εδώ είναι μία λαική αγορά. Είναι τόσο μικρή. Υπάρχει ένας τεράστιος ωκεανός εκεί έξω κι η αλήθεια ότι είναι χαίρομαι πολύ γιατί με αφορμές κάποιες φωτογραφίσεις και διαφημιστικά, μιλάω με νέα κορίτσια και αγόρια ακούω ότι κάνουν καριέρα στην Κϊνα, στην Ιαπωνία, στην Αμερική.

Επίσης γίνεται ντόρος για τα μοντέλα plus size που στην εποχή σου δεν πρέπει να υπήρχαν. 

Το μόντελιγκ, έχει να κάνει με φωτογένεια, με αντίληψη, δηλαδή παράλληλα με όσα κάνω, διδάσκω μόντελιγκ στην σχολή της Κρίστι.

Σίγουρα θα έχεις δει και κορίτσια που πειράζονται πολύ στο πρόσωπο

Μου άρεσε το πολύ, ο τρόπος που το έθεσες. Γιατί αυτό το πράγμα ξαφνικά από τη μία μεριά βρεθήκαμε στην άλλη. Έχεις πειράξει τα αυτιά σου; Κι εγώ έχω πειράξει τα αυτιά μου τι εννοείς; Και πες μου 10 τοπ μόντελ, και θα σου πω τι πλαστικές έχουν κάνει. Ναι όλες μπορεί να έχουν κάνει κάτι, περισσότερο ή και λιγότερο. Το θέμα είναι όταν πάμε στην παραμόρφωση. Ξαφνικά ολες μοιάζουν.

Θέλω να πάω και στο άλλο κομμάτι. Για τα νέα παιδιά που βγαίνουν από ριάλιτι κι ασχολούνται με το χώρο της υποκριτικής ξαφνικά. Εσύ έχεις πρόβλημα; Κάποιοι ηθοποιοί έχουν ταχθεί υπέρ λέγοντας ότι το επάγγελμα του ηθοποιού είναι ανοιχτό κι άλλοι κατά.

Τις προάλλες πόσταρα στο timeline στο Instagram το πτυχίο μου διότι ξαφνικά μπήκα σε μία λίστα με όλα αυτά τα νέα παιδιά που ξεκίνησαν από έναν χώρο και βρέθηκαν τυχαία στο χώρο του θεάτρου και συγκεκριμένα από τον κύριο Καβατζίκη. Ορίστε το πτυχίο μου. να σας δώσω και το μεταπτυχιακό ή φτάνει μόνο αυτό; (γελάει). Δεν πειράζει ίσως γιατί είμαι νέα στο χώρο. “Μα σε είδα στις Επικίνδυνες Σχέσεις”. Ναι αλλά δεν βρέθηκα εκεί γιατί ο κύριος Κιμούλης με είδε σε μία φωτογράφιση και είπε, α να την πάρω. Και τα ριάλιτι είναι μία “κλωτσιά” για να βγεις και να σε μάθουν πέντε άνθρωποι παραπάνω για να ξεκινήσεις. Απο κει και πέρα εγώ θεώρησα ότι το θέατρο θέλει μία άλλη τεχνική, υπάρχει αυτή η επανάληψη, Δεν είναι δηλαδή η τέχνη του μοντάζ και του σκηνοθέτη.

Διαβάζεις πολλά βιβλία;

Ένας ηθοποιός οφείλει να διαβάζει τα πάντα. Παρελθόν, παρόν και μέλλον.

Αγαπημένος συγγραφέας;

Καραγάτζης και Καζαντζάκης μαζί.

Ένα τυπικό 24ωρο σου αυτήν την περίοδο!

36ωρο. (γελάει). Ξυπνάω το πρωί με ένα ευχάριστο μπαμ στην πόρτα και ένα φιλάκι που έπεται από τον γιο μου. Ντρέπομαι γιατί δεν τον φροντίζω παραπάνω. Με βοηθάει η μητέρα μου και της είμαι ευγνώμων γιατί είναι πολύ δύσκολο το ωράριό μου. Με το που θα φύγει ο Άγγελος, σηκώνομαι, να περάσω λόγια και από τα δύο έργα, οπωσδήποτε προσπαθώ να κάνω μία προπόνηση. ΚΙ αυτό είναι τεχνικό κι αν το αφήσεις σε αφήνει. Κι επειδή δεν το κάνω τακτικά αυτήν την περίοδο, δεν είμαι καλά! Δώδεκα το μεσημέρι ξεκινάει η πρώτη πρόβα και τα πρωινά έχω συμπιέσει το Μαριβώ, το παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης που θα ανέβει στην Αθηναίδα, αρχές Νοέμβρη  και μετά με το μηχανάκι εξαφανίζομαι και πάω στο Θέατρο Κάππα για το Άστρα να Πάνε!

Τι αγαπάς σε σένα και τι θέλεις να αλλάξεις;

Αγαπώ την υπομονή μου αλλά μισώ την ανεκτικότητά μου. Μισώ το πόσο χύμα είμαι αλλα παράλληλα κρύβω μέσα μου μία υπερματαιοδοξία άνευ προηγουμένου!

Είσαι μητέρα ενός 12χρονου αγοριού. Έχεις μία καριέρα. Θα ήθελες να κάνεις ένα δεύτερο παιδί;

Η αλήθεια ότι είναι έχω δώσει και deadline. Αν προκύψει σχέση ουσιαστική που να νιώσω ωραία στα μυαλά που κουβαλάω αυτήν την περίοδο, μέχρι τα 40 θα ξανάκανα δεύτερο παιδί. Από δύο απόψεις. Από τη μία και για λόγους υγείας κι από την άλλη μεγαλώνει το κενό ανάμεσα στα δύο παιδιά… 15 χρόνια διαφορά είναι οκ. Κι εγώ έχω μεγάλα αδέλφια κι είμαι η μικρότερη.

Αγαπημένο χρώμα;

Πορτοκαλί.

Αγαπημένο φαγητό; 

Κρέας!

Αγαπημένο ποτό;

Ρούμι.

Ευαίσθητη ή λογική;

Είναι αυτά τα ακραία που σε ισορροπούν. Έχω μία λογική ευαισθησία και μία ευαίσθητη λογική.

Αισιόδοξη ή απαισιόδοξη;

Εδώ έχω κλεμμένη ατάκα από ταινία. Είμαι αισιόδοξη, δηλαδή εύχομαι για το καλύτερο, αλλά παράλληλα είμαι απαισιόδοξη, από την άποψη ότι προετοιμάζομαι για τα χειρότερα.

Ζώδιο;

Λέων με ωροσκόπο Κριό και την Αφροδίτη στην Παρθένο και την Σελήνη στον Υδροχόο!

Αγαπημένο μότο

Όλα είναι δώρα

Τη Μάρα Δαρμουσλή θα την απολαμβάνουμε από τις 29 Οκτωβρίου στο Θέατρο Κάππα και στη θεατρική παράσταση “Άστρα να Πάνε” και από αρχές Νοεμβρίου στην Αθηναίδα στο Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης.

Ευχαριστώ θερμά το Su Casa στη Γλυφάδα για την φιλοξενία του.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.