Παύλιανη-Αγόριανη: Η πρώτη εκδρομή του travelgirl.gr με τους αναγνώστες του σε συνεργασία με το Kavvadias Tours

Από πέρσι ήθελα να πραγματοποιήσω ένα ταξίδι με μερικούς αναγνώστες του travelgirl.gr που ήθελαν να κάνουν μαζί μου ένα οδοιπορικό. Απευθύνθηκα στο Kavvadias Tours και αποφασίστηκε να κάνουμε μία ημερήσια εκδρομή στην Παύλιανη και στην Αγόριανη. Οι συμμετοχές ήταν πολλές για πρώτο ταξίδι και ευχαριστώ όλους εσάς που θέλατε να κάνουμε ένα οδοιπορικό μαζί.

Παρκάκι Παύλιανης

Το πρωί της Κυριακής 03/03 στις 07.45 δώσαμε ραντεβού στην Πανεπιστημίου για να γνωριστούμε επιτέλους από κοντά και να μπούμε στο πούλμαν με πρώτη στάση την Παύλιανη.

11 περίπου ήμασταν εκεί και το τοπίο γύρω μας ήταν χιονισμένο! Σίγουρα τόσο χιόνι κανείς μας δεν περίμενε αφού μέσα στο πάρκο έφτανε και τους 40 πόντους! Παρότι υπήρχε αυτή η δυσκολία με το χιόνι, ήμασταν όλοι προσεχτικοί, γίναμε ομάδα και ανακαλύπταμε οτιδήποτε μπορούσαμε να δούμε και δεν ήταν καλυμμένο από το χιόνι.

Στις δασωμένες πλαγιές της Οίτης , ανάμεσα στα πετρόκτιστα χωριά της Κάτω και Άνω Παύλιανης μας υποδέχεται το χειροποίητο, στην κυριολεξία, παρκάκι Παύλιανης, καθώς διαμορφώθηκε αποκλειστικά από τους κατοίκους της περιοχής με μεράκι και αγάπη, αποδεικνύοντας πως η αρμονική συνύπαρξη του ανθρώπου με την φύση κάνει θαύματα!

Αφού διασχίσαμε την εναέρια μουσική γέφυρα στην είσοδο του Πάρκου, αντικρίσαμε μπροστά μας το Μουσείο Υδροκίνησης που φιλοξενεί το νεροπρίονο, το νερόμυλο, τα μαντάμια και τη νεροτριβή, υπενθυμίζοντας την πολύτιμη συμβολή του νερού στην ανθρώπινη δραστηριότητα από την αρχαιότητα ως σήμερα.

Από το σημείο αυτό ξεκίνησε το οδοιπορικό μας στο χιονισμένο μονοπάτι του Πάρκου, με τον Ασωπό ποταμό να μας συντροφεύει σταθερά στην περιπλάνησή μας και τις ευφάνταστες πινακίδες οδηγιών να προκαλούν αβίαστα το χαμόγελό μας.

Με τις αιώρες ανάμεσα στα δέντρα, το χειροκίνητο τελεφερίκ, το γήπεδο volley, το φυσικό τζακούζι, το ανθρώπινο ποδοσφαιράκι, τους ξύλινους πάγκους για πικ –νικ και τόσα άλλα ξαναγινόμαστε… παιδιά και ο χρόνος περνάει σαν το νερό που ρέει δίπλα μας!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Φωτογραφίες: Μαρίνα Αλεξάνδρου, Γιάννης Παραδείσης, Βάσω Αντωνίου, Παναγιώτης Τζιώτης

Αγόριανη ή Επτάλοφος

Περίπου στις 3 το μεσημέρι βρισκόμασταν στην Αγόριανη, το αντίπαλο δέος της Αράχωβας. Η δεύτερη ονομασία του χωριού είναι Επτάλοφος γιατί βρίσκεται πάνω σε επτά λόφους – είναι πνιγμένη στα έλατα και στέκεται καμαρωτή στις βορειοδυτικές πλαγιές του Παρνασσού.

Από την λιθόκτιστη πλατεία της, με τα δίδυμα πλατάνια να σκιάζουν τα γραφικά ταβερνάκια της ξεκινά ένα ανηφορικό μονοπάτι που μας οδήγησε σε έναν ορμητικό καταρράκτη, του οποίου τα νερά ηχούν μελωδικά στα αυτιά μας, ενώ περπατήσαμε στα σοκάκια του χωριού.

Στην Αγόριανη μπορείς να απολαύσεις την φύση όλες τις εποχές του χρόνου αλλά και τις τοπικές νοστιμιές της που σε συνδυασμό με την παραδοσιακή φυσιογνωμία του οικισμού αναδεικνύουν την αυθεντικότητα του χαρακτήρα της.

Εμείς φάγαμε στα ταβερνάκια της πλατείας και στην συνέχεια αφού βγήκαμε τις αναμνηστικές φωτογραφίες πήραμε το δρόμο της επιστροφής!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Φωτογραφίες: Μαρίνα Αλεξάνδρου

Δείτε το βίντεο από στιγμιότυπα του οδοιπορικού μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.