Volcano Boat: Το travelgirl.gr εξερευνεί τις παραλίες της Μήλου και το βυθό τους! (video)

Η δεύτερη μέρα παραμονής μου στη Μήλο ήταν αφιερωμένη στις παραλίες! Φυσικά είναι αδύνατο μέσα σε 2 μέρες να δεις τις παραλίες του νησιού μιας κι έχει παραπάνω από 90. Ο Μιχάλης Κυρίτσης μου είχε κανονίσει ημερήσια εκδρομή στην Σπηλιά της Συκιάς, στο Κλέφτικο, και στην παραλία των Καλογριών με το Volcano Boat.

Πρώτη στάση: Σπηλιά της Συκιάς

Αφού βάλαμε τα αντιηλιακά μας και τα καπέλα μας, ξεκινήσαμε για το μαγικό αυτό ταξίδι με πρώτη στάση την σπηλιά της Συκιάς που μόνο το συγκεκριμένο σκάφος σε όλο το νησί μπορεί να μπει μέσα.

Εκεί λοιπόν κάναμε μπάνιο για περίπου 40 λεπτά και φάγαμε ό,τι πιο ωραίο για πρωινό! Ψωμί με βούτυρο και σπιτική μαρμελάδα με σύκο!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Δεύτερη σταση: Κλέφτικο και…snorkeling!

Το Κλέφτικο είναι από τις πιο δημοφιλείς παραλίες του νησιού και πρόκειται για  ένα σύμπλεγμα από εντυπωσιακούς ηφαιστιογενείς άσπρους βράχους μέσα στα γαλαζοπράσινα νερά του Αιγαίου. Ανάμεσα τους, πολλά ιστιοπλοϊκά και βάρκες καθώς το μέρος αυτό είναι προσβάσιμο μόνο από θαλάσσης. Έτσι λοιπόν εγώ ήμουν τυχερή που πήγα με το volcano boat διότι κάναμε snorkeling!

To travelgirl.gr ανακάλυψε μία μυστική σπηλιά!

Αφού κολυμπήσαμε και είδαμε τον βυθό για περίπου 20 λεπτά, στην συνέχεια πήγαμε σε άλλον κόλπο του Κλέφτικου. Στις Σπηλιές του Δράκου και της Φώκιας.

Εκεί δεν ακολούθησα την ομάδα μιας και με πήρε ο Μιχάλης μαζί του για να με πάει σε μία σπηλιά όπου δεν τη γνωρίζει κανείς! Ίσα ίσα χωρέσαμε μέσα και βούτηξα να δω τον βυθό. Ήταν απλά ένα τοπίο που μόνο σε ταινία μπορείς να συναντήσεις!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Παραλία των Καλογριών: Η “πισίνα” της Μήλου

Τελευταία στάση ήταν η παραλία των Καλογριών. Για ποιο λόγο ονομάστηκε έτσι; Δείτε το παρακάτω βίντεο!

Για περίπου μισή ώρα με σαράντα λεπτά απολαύσαμε τις βουτιές στα γαλαζοπράσινα νερά της ρηχής παραλίας.

Η εκδρομή έφτασε στο τέλος της και πήραμε το δρόμο της επιστροφής! Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι το ακρωτήρι Αρκούδες. Δείτε για ποιο λόγο…

Αν θέλεις να πας βόλτα στις παραλίες της Μήλου, να πας με το Volcano Boat. Η παρέα είναι υπέροχη, θα φας σπιτική μαρμελάδα σύκου (δεν έχεις ξαναφάει τέτοιο πράγμα), σπιτικό χαλβά και ψωμάκι με πελτέ κι εννοείται θα πας σε μέρη που άλλα σκάφη δεν μπορούν να πλησιάσουν!

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα τους: https://volcanoboat.eu/

Ακολουθήστε τη Μαρκέλλα Σαράιχα στα social media

Facebook travelgirl.gr

Instagram  @markellasharaiha  και

@travelgirl.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.