Το travelgirl σε ξεναγεί στην Ιτέα και στο Γαλαξίδι και μεταφέρει τις εμπειρίες του!

Οι θερμοκρασίες είναι υψηλές για την εποχή και τι καλύτερο από μία εκδρομή σε μέρη παραθαλάσσια. Η εκδρομή μου στην Αράχωβα συνδυάστηκε και με άλλα μέρη που θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε μέσα από το travelgirl.gr τις επόμενες μέρες. Δύο από αυτά ήταν η Ιτέα και το Γαλαξίδι.

Στη διάρκεια της ημερήσιας εκδρομής μας, σταματήσαμε λίγα χιλιόμετρα έξω από την Ιτέα και βγάλαμε φωτογραφίες.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Απολαμβάνοντας τον υπέροχο καιρό και την ωραία μουσική στο αυτοκίνητο, σε μισή ώρα από τους Δελφούς, βρισκόμασταν στο Γαλαξίδι. Κάναμε βόλτα στο λιμανάκι όπου μόλις οι ψαράδες είχαν γυρίσει από την ψαριά της ημέρας και κάναμε μία βόλτα στη γύρω περιοχή. Φυσικά το κινητό μου πήρε φωτιά από τις φωτογραφίες και τα video που τράβηξα!

Λόγω του ότι ήταν μεσημεράκι κι είχαμε πεινάσει καθήσαμε στην ταβέρνα “Ο Τάσος” για να φάμε τις λιχουδιές του. Παραγγείλαμε χωριάτικη σαλάτα, μουσακά, καλαμαράκια, χειροποίητη χορτόπιτα και φυσικά ουζάκι! Το φαγητό και η εξυπηρέτηση ήταν άψογα! Άλλωστε δε θεωρείται τυχαία από τις καλύτερες ψαροταβέρνες.

Αφού φάγαμε κάναμε μία βόλτα παραλιακά και μπήκαμε στο αυτοκίνητο όπου τράβηξα ένα βιντεάκι με ένα νησάκι που είχε ένα εκκλησάκι το οποίο με μάγεψε.

Μόλις φτάσαμε στο λιμανάκι, πήραμε το δρόμο για Ιτέα όπου κι εκεί τράβηξα ένα video με την υπέροχη τοποθεσία.

Ήταν περίπου 6 το απόγευμα και μόλις φτάσαμε στην Ιτέα παρκάραμε για να φάμε το παγωτό μας στα βράχια στην παραλία απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα.

Φωτο: Γιάννης Δόξας

Είχε σουρουπώσει για τα καλά και εγώ μόλις που πρόλαβα να βγάλω μερικές φωτογραφίες από την όμορφη παραλία της Ιτέας.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Τόσο εγώ όσο και ο Γιάννης Δόξας, ο φίλος μου και συνοδοιπόρος σε αυτό το ταξίδι ενθουσιαστήκαμε από την ημερήσια εκδρομή μας.

Φωτογραφίες: Μαρκέλλα Σαράιχα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.